Ojj

Oj inte bloggat sen sjukt länge sedan. Har så mycket träningar hit och ditt, prov läxor, matcher, vänner hitttt och dittt och allt sådant. Ja har liksom inte tid. Jag kan berätta lite om min vardag om ni vill. Just nu har vi massor med fönster gubbar som springer runt i mitt hus och börjar klockan SJU på morgonen. Sedan har jag fått nya grannar, en barnfamilj med fyra ungar. Nu har alla pensionärer snart dött ut och barnfamiljerna börjat tagit över. Sedan håller jag och några vänner på med musik grej till UET messan. Frida och jag håller även på med ett specielt protjekt...fast nej. Jaja vi ses när jag har tid.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


ELIN REHNHOLM
Hej! Jag heter Elin och det är jag som driver den här bloggen. Jag är född den 7/7 1996 och är 14 år :)
Ni är bäst som besökte bloggen! PUSS♥