torsdag



Detta är vad jag håller på att pyssla med. Bilden togs för någon dag sedan och idag har jag kommit betydligt längre sedan denna bild blev tagen. Det jag vill försöka göra är att fylla hela bakfickan...det största problemet är att nittarna losnar lätt.

Just nu så är frida hos mig..förut var vi med vera men hon åkte för en stund sedan. Frida sover nog här också.
Imorgon ska jag äntligen klippa mig :) fyfan vad skönt, jag kommer faktiskt slinga håret mer åt honungs/gyllene hållet ja hoppas på ett bra resultat.
Vi hörs!




TITTA IN PÅ FRIDAS OCH MIN NYA BLOGG : http://fifilurigt.devote.se/




Postat av: ebba den bästa

SV: haha jaså elin? ;) Jag ska vara ärlig & säga att jag tog dom näst sista paren som fanns över hela Göteborg.. så vill du ha ett par så får du nog leta ute på nätet elr något. För dom kommer inte ut i affärerna någe mera (A)

2011-02-25 @ 10:53:08
URL: http://hellmarks.blogg.se/
Postat av: Clara

Skit snygga, vilken bra idé btw!:)<3

2011-02-25 @ 10:56:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


ELIN REHNHOLM
Hej! Jag heter Elin och det är jag som driver den här bloggen. Jag är född den 7/7 1996 och är 14 år :)
Ni är bäst som besökte bloggen! PUSS♥