...

Dagen spenderades med pettersson på stan.Det blev faktiskt lyckat på klädfronden och lyckat på allt annat.
Jag köpte grejerna julia la undan dom,höhö
Men ajoo imorn ska jag nog va med frida.Men får se hur jag mår jag jag är lite förkyld faktiskt men det är lugnt.
Jag lägger up två bilder,orkar verkligen inte mer jag måste sleepa är riktigt trött nu,vi ses



Och min nya pärm,ae om ni undrar  vad dom stora vita prickarna är så är det att när jag tog kortet hade jag en sol hatt på mej (det blir finare ljus då),haha
Vi ses


Postat av: elincarlsson

nniiice

2010-08-20 @ 11:15:55
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


ELIN REHNHOLM
Hej! Jag heter Elin och det är jag som driver den här bloggen. Jag är född den 7/7 1996 och är 14 år :)
Ni är bäst som besökte bloggen! PUSS♥