hej

Min dator är sönder ingen. Jag varnar alla där ute köp aldrig en mini pc!! Jag sitter just nu med Pappas jobb dator,försöker hitta fakta om Etiopien och det funkar.Ja vad händer annars i mitt liv då? jo det var ju första advent i går så det är jul i mitt liv just nu. Mitt rum där uppe går frammåt och väggarna är uppe.
Jag har även fått en helt ny design som jag fixat själv...nej jag drev haha kan nästan inte äns göra ett inlägg et är snälla sigrid som gjort thank you,thank you. Och sen har min syster skaffat en liten bloggiloggi också, haha lite smått guligt det där. Ja vi syns när datorn funkar.
hej då!

Postat av: Anonym

Varsegodvarsegodvarsegodispåse!!!!



Btw, det finns några länkar där uppe som heter typ musik, outfits och så men du har inga kategorier som heter så än men om du skaffar det så kan jag fixa lite med dem!



KRAM! :)

2010-11-29 @ 21:46:09
Postat av: S I G R I D

Varsegodvarsegodvarsegodispåse!!!!



Btw, det finns några länkar där uppe som heter typ musik, outfits och så men du har inga kategorier som heter så än men om du skaffar det så kan jag fixa lite med dem!



KRAM! :)



2010-11-29 @ 21:47:06
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/
Postat av: julia

skönt att höra elin! detsamma!<3

2010-11-30 @ 20:15:51
URL: http://violetdecember.blogg.se/
Postat av: gabbi den smartaste sundkvist

guuud! din blogg är jättefin!

pusss

2010-11-30 @ 22:16:28
URL: http://www.metrobloggen.se/gabbam


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


ELIN REHNHOLM
Hej! Jag heter Elin och det är jag som driver den här bloggen. Jag är född den 7/7 1996 och är 14 år :)
Ni är bäst som besökte bloggen! PUSS♥