Måndag

Ojoj länge sen jag skrev sist men det är sjukt mycket i skolan just nu,typ fem grejer som ska vara inlämnade.Men jag ska försöka bli bättre.Det som driver mig framåt är att på lördag drar jag till stockholm känns underbart faktiskt.

I söndags var det DM i vilsta som gällde.Laget spelade sjukt bra dom första 2 matcherna den tredje skulle vi ha vunnit men nyköping fick in ett mål i sista sekunden så vi åkte ur,men solen går up imorgon med.
Det går också framåt med bygget med övervåningen reglarna är uppe och nu är det bara själva väggarna kvar.Jag har också valt tapeter som ni kommer få se.Det kommer up imorgon så håll utkik!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


ELIN REHNHOLM
Hej! Jag heter Elin och det är jag som driver den här bloggen. Jag är född den 7/7 1996 och är 14 år :)
Ni är bäst som besökte bloggen! PUSS♥