Söndag.







Gokväll kära du!
Nyss avklarat ett dans pass sista gången,hoppade över fotbollen idag var sjukt trött,och då menar jag verkligen jätte trött. Jag har också börjat få sånadära damp ryck ibland bara rycker det till i kroppen,det är vell hormonerna som spökar,nej jag skojade.
På bilden är sista bilden från stockholm då jag åt sushi. Sushi är sjukt äckligt.Jag trodde att det skulle vara gott men ike sa nicke, det ser bara så coolt ut när dom där i sex in the city sitter och äter på en mysig liten resturang. Men jag ska nog forsätta äta sushi du vet bara för nöjet! Kläderna från stockholm kommer när jag har tid!!

Postat av: ebba hellmark

sjukt fin bild elin! <3

puss

2010-11-22 @ 20:41:31
URL: http://hellmarks.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


ELIN REHNHOLM
Hej! Jag heter Elin och det är jag som driver den här bloggen. Jag är född den 7/7 1996 och är 14 år :)
Ni är bäst som besökte bloggen! PUSS♥