Onsdag

Länge sen sist,jag har det fullt up så här mitt i livet.Skolan rullar på som vanligt,längtar grymt mycket efter lov som skulle vara behövligt just nu.
I fotbollen har vi börjat med inomhus fotboll och trännnnnar inför dm.Efter det är sesongen slut och jag får villaaaaaaaaaaaaa.
Känns som att min blogg bara handlar om klagomål men det är vell så det ska va?
Ja,ja bjuder på gammalbild.Jag är också despera efter en ny fejjan profilbild,alvarligt talat!



Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

så söt!:D<3<3

2010-10-14 @ 16:52:14
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


ELIN REHNHOLM
Hej! Jag heter Elin och det är jag som driver den här bloggen. Jag är född den 7/7 1996 och är 14 år :)
Ni är bäst som besökte bloggen! PUSS♥