Söndag.

Helgen är snart över men inte skola imorgon:D Hoppade över fotbolls träningen idag blev förmycket kännde jag men dansa har jag gjort.Har även städat rumet som jag inte städat på 8467428974 år så det är jag jävligt stolt över.

Imorgon är det måndag och min plan över måndag är att jag ska klippa mig och sen rida. Har värsta paniken över håret mitt,det är grymmt slitet så det blir nog en kappning.Aja vi hörs!
Bild från lördag.

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

så coola tjejer!

2010-10-31 @ 21:11:50
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


ELIN REHNHOLM
Hej! Jag heter Elin och det är jag som driver den här bloggen. Jag är född den 7/7 1996 och är 14 år :)
Ni är bäst som besökte bloggen! PUSS♥