23.10

Hej,inte bloggat på fyra dagar nu.Har fullt up med skolan och träningar det ända man gör nu förtiden är skola,äta och sova,Jag har faktiskt räknat ut att jag tränar 9 timmar i veckan,det är inte dåligt ni!
Men annars,så mår jag bra igår spela vi match mot nykvarn som vi vann hade mycket bra spel så sånt gillas:D igår sög frida också uppp min skåpnyckel i en sugmaskin på träslöjden och ,hahaha roligaste saken på länge:D
Idag va jag på tuna park en snabbis med mamma hittade svarta jeans från js som var väldigt behövliga så nu är man ett par svarta jeans rikare.Ni får ha en bra fredagkväll så hörs vi!



Postat av: elincarlsson

snyggt med svarta jeans :)<3<3

2010-09-11 @ 10:12:52
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


ELIN REHNHOLM
Hej! Jag heter Elin och det är jag som driver den här bloggen. Jag är född den 7/7 1996 och är 14 år :)
Ni är bäst som besökte bloggen! PUSS♥