lördaggg

Hur mår ni då såhär framot lördagkvällen?
Själv mår jag vell bra det rullar på.Med diabetesen är skit. Har legad grymt lågt 3 dagar i rad nu så min kropp är rejällt utmattad nu.
Idag blev det iallafall inte sovmorgon för min del,hade match mot ik tun och matchen får ni inga kommentarer på för det orkar jag inte ens berätta om.På hemvägen blev det iallafall pizza som var lätt dagens höjdpunkt! Pizza med trevligt folk(Y)
Pappa sprang också linding ö loppet och åkte ensam upp ditt..fatta vad rädd jag va trodde allllvarligt att han skulle dö!
Ni får ha en fin lördagskväll!

en pizzzzzzaaaq bild och en gammal goding bild...haha fyfan vad tiden går kändes som kortet togs igår!



Postat av: Julia

aawww bilden ! :))<3

2010-09-26 @ 15:46:08
URL: http://violetdecember.blogg.se/
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

Stackas dig med diabetesen Elin :(, puss

2010-09-26 @ 19:35:43
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


ELIN REHNHOLM
Hej! Jag heter Elin och det är jag som driver den här bloggen. Jag är född den 7/7 1996 och är 14 år :)
Ni är bäst som besökte bloggen! PUSS♥