Söndaggg

Hej duu,inte bloggat på hellllla helgen,så ni undrar säkert va jag gjort,haha men ni får en sammanfattning.

Fredag: Först va jag med frida en kortis.Sen provdansa jag på let`s move med julia.

Lördag: På dagen gjorde jag inte någonting alls.På kvällen var jag med ebba,markus och rasmus efter en stund drog dom hem så ebba och jag drog hem till mig,rolig kväll!

Söndag: Idag vare fotbolls match som gällde.Vi förlorade,men vad gör det om hudra år:)

Sådärja nu fick ni reda på vad jag gjort i helgen,Nu ska jag nog förbereda mej för att sova tror jag,skola imrogon känns tight.


Postat av: elincarlsson

fin bild!<3

2010-09-05 @ 21:14:54
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: ebba hellmark

trevlig lördag ska jag säga! ;)

fina du på bilden <3 :D

2010-09-06 @ 21:07:31
URL: http://hellmarks.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


ELIN REHNHOLM
Hej! Jag heter Elin och det är jag som driver den här bloggen. Jag är född den 7/7 1996 och är 14 år :)
Ni är bäst som besökte bloggen! PUSS♥