torsdag

Det där med uppdateringen ja det går sådär! Idag snöar det rejält och jag och frida tänker nog åka lite längdskidor, hoppas vi får ta med alla tre hundarna så blir det extra kul. Vi har också funderat på att starta ett företag och kommit fram till vad vi ska göra. Det låter helt oseriöst men vi är alvarliga, alvarligt!! Men tills vidare är allt hemligt. Om ni vill stöta oss är det bara att kommentera.
Senare ikväll ska vi dra till  trumpan för att åka pulka med Bea. Vi hörs


Härliga minnen!

Postat av: gabbi

haha bilden, älskar´t



pusss

2011-01-06 @ 12:27:48
URL: http://gabbimaria.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


ELIN REHNHOLM
Hej! Jag heter Elin och det är jag som driver den här bloggen. Jag är född den 7/7 1996 och är 14 år :)
Ni är bäst som besökte bloggen! PUSS♥